Möte med juldoft

När jag kom till jobbet i morse möttes jag av doftan av   j u l s k i n k a . Det luktade verkligen jul! Det är sådana dofter som jag oassocierar till då man var liten. Att vakna upp dagen innan julafton och känna just den här doften. Älskar det!

I dag blir det en kort dag på jobbet. Slutar vid 12 redan. Sedan bär det av till Nacka där bussen avgår för resa till Lund. Jag har laddat datorn med bra filmer. Jag lovar att jag kommer recensera filmerna här ;) Kom i skrivandets stund på att jag inte har någon färdskost med mig. Inget gott att mumsa på alls :( Hur ska jag klara mig då?

Min röst har nu hamnat i någon slags basröst. No no no! Skär sig emellanåt och med mörkt tonfall. No no no!
Lite mera förkyld idag, men antar att det innebär att jag håller på att bli frisk?

Nu har M fått sin julklapp, hon blev jätte glad!
Snart kommer A-S hit och hämtar sin.

Nu ska jag försöka göra lite nytta.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Längar efter skinkdoft i näsan! Och hoppas du fick en trevlig resa hit ner till Skåne.

Välkommen att tävla hos mig - välj om du vill vinna tur i spel&kärlek eller skumpa&ost. Ha en trevlig fjärdeadventshelg!

2008-12-19 @ 15:34:59
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0