Ikväll smäller det!

Nyårsafton 2008! Känner på mig att det kommer bli ett riktigt trevligt nyårsfirande. Ska nämligen fira med ett par vänner här på ön. Great! Vi kommer bli upp emot 13 personer. Trevligt trevligt. Det blir middag sedan kan allt hända :) haha!
Det blir lite knytis kan man säga. Men jag har lite som ska uträttas först.

- En rutt till Bauhause
- Löpning idag 1km intervaller (ev. core, annars flyttas det passet till lördag)
- Kanskehinner jag påbörja ihopskruvningen av bokhyllorna.

Dagen kommernogspringapå ganska fort, tror jag.

Nyår är trevligtpå alla sätt, nästan. Jag tycker så förskräckligt synd om alla djur som skräms till livet av alla raketer. Som tur är Ebba bara nyfiken då det pangar och smäller. Hon springer fram till fönstret och vill bli uppburen, så att hon kan
se.Till och med utomhus är hon mest nyfiken.



Så,hur firar ni nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0