GOD JUL

Ett inlägg idag, såhär på julaftonen. Synd att det inte kom någon snö som de först lovade men egentligen gör det inte så mycket. Hela familjen har ätit frukost tillsammans. Ebba och Gonzo är på strålande humör. Kan inte bli bättre.

AC och jag har som tradition att alltid ge varandra våra julklappar på julaftonsmorgon.


Jag är jätte glad över den här Bamse-grisen. Hade verkligen velat ha en sådan och så köper AC den till mig. TACK! Jag kommer ha den som prydnad i sovrummet eller vardagsrummet. Nu i jul får jag väl byta ut snöret kring magen till rött sidensnöre. Gullig var de verkligen.


Trött men glad Ebba på julaftons morgon. Ho har sprungit och lekt med sitt ben hela morgonen. Känner väl att något är på gång.

GOD JUL alla mina läsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0