Snart snart snart

Dagen går mot sitt slut och jag sitter och gör det sista!
Dagen har gått otroligt fort. Många i personalen som har haffat mig, och som ffa vill ha hjälp med hjälpmedel.

Känns verkligen som att jag tittar sååå lite på OS! Har egentligen bara sett handbollen hittills. Vet inte om det är tiden eller intresset som gör det. Läser om alla medaljchanser osv i tidningen. 1 medalj hittills känns väl sådär, men och andra sidan har ju inte friidrotten börjat. Det kommer jag nog följa mer ordentligt!

HEJA KALLUR!!

Läsvänlig blogg hittar du HÄR!

Nu ska jag jobba vidare (igen) =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

hej hopp...länkat till mig eller =)

Jag har fått ett till samarbete till min goodiebag =) Mollys Hus =) Sverige fick en till silvermedalj i cykel idag!

2008-08-13 @ 15:28:41
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0