SPA - på eget vis

Efter shoppingen var jag ganska slut. Det slutade med att jag la mig i badkaret - hett vatten - och bara njöt. Hade iof Gonzo gällt skrikande i badrummet men efter ett tag lugnade han ner sig. Tvättade ansiktet och tog på Pharaons ansiktsmask (grön mask) sedan smörjde jag in ansiktet med ansiktsolja med Jasmindoft. Härligt!

Tänkte ta en bild på mig med ansiktsmask men besparar er den Hulken-synen! Hehe! Det är nog lika bra.

Talang 2008 - roligt program om du frågar mig. Jag tyckte pojken som spelade flygel var urduktig och verkligen en talang. Fattar inte hur man kan spela så bra i den åldern. Men det är väl som allt annat...träna,träna, träna!!!


Kommentarer
Postat av: Killtankar

Rund och fyllig brukar jag säga att smaken är ;-)

Men det är ju olika förstås.

2008-04-25 @ 20:41:47
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0