Sista inlägget - viktig information




Jag känner verkligen hur ögonlocken börjar fall på mig..dags att släcka med andra ord. Men jag är bara tvungen att berätta hur glad jag är. Fick hem en avi i brevlådan idag. Ska hämta ut ett paket från Pharaons. Jag är jätte exalterad..ska bli spännade. Mamma kan hämta det efter jobbet...så efter morgondagens träning kommer jag komma hem och öppna det. Jag kommer delge er vad det är för produkter samt utvärdera dem. Sedan är det fritt fram att beställa på deras hemsida!!

Erbjudande just nu!
Huile pour keratose, 100ml
Mot hälsprickor, 100ml
Kostar 159:-

Får hem min router från Buzzador också. Då ska här testas. Vill du också bli medlem i Buzzador, där du helt gratis får prova nya produkter? Hör av dig till mig om du är intresserad så skickar jag information!

Godnatt..............


Kommentarer
Postat av: Madde

Har du provat den själv? Behöver en sån flaska tror jag :P / Madde

2008-04-22 @ 07:42:49
URL: http://madelene1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0