Lyxfällan

Sitter framför TV´n och tittar på Lyxfällan. Kontigt att endel människor har noll koll. Skulle aldrig sätta mig i den situationen. Fikar med kaffe och en bit choklad med Daimsmak. Man känner sig så onyttig..men imorgon ska jag och AC ut och löpa. Ska bli riktigt skönt faktiskt.
Redan fredag imorgon..oj det måste vara den snabbaste veckan på hela året...för min del. Har i och försig bara jobbat i tisdags *hehe*

I helgen ska jag kanske:

- Shoppa loss på IKEA!
- Ta promenad med Ebba i ett soligt väder
- Mysa med alla i min familj

L och C kan tyvärr inte träffas..vilket är synd. Men eftersom vi åkt ur slutspelet nu kommer det iallafall finnas mer tid på helgerna. Usch..tanken på slutspelet grämer mig.

image280
Gå in och titta på http://annacarinpetersson.blogg.se Min syster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0