Gud så jag tjattrar

Åter hemma. Känns skönt trots att veckan varit lugn. Ska snart äta och efter att ha vilat magen blir det löpning.
Skönt väder ute nu förresten. Men den där riktiga vårvärmen vill inte riktigt tränga in. Blåser lite mycket för att det ska vara varmt. Men det kommer. Man brukar ju alltid säga att det kan snöa i april...vilket det också gjorde.

Slutspelet drar som sagt vidare utan oss =( Jag tror Skövde möter Eslöv och Sävehof Önnered. Sedan vinner Skövde och Sävehof. I finalen krossar Sävehof Skövde. Sådär..det var den säsongen. SLUT!

Det kommer gå handboll på tv....kors i taket..ja damhandboll alltså...ännu större kors i taket.

Ingen Engla är funnen. Tragiskt!! Varför kan det inte bara komma upp en stor nyhet att "10-åriga Engla funnen" ? Det skuller verkligen vara så skönt och jag hade blivit otroligt glad. Vi får se hur det slutar..endel som förvinner hittas ju inte ens.

Nu ska jag äta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0