Endel bara förstör

Dagen är igång, yes, känns skönt. Nu komer det rulla på och snart börjar helgen. Jipi! Jag kan bli så irriterad på endel personer som gillar att förstöra stämningen. Satkärring kan man också kalla den typen av människa..och det kommer jag göra idag. Kan man inte bara radera ut den sortens människor på en arbetsplats? Hur skulle du göra?

Engla har inte hittats ännu.Däremot går det framåt i utredningen vad gäller 42-åringen. De har tydligen hittat barnporr i hans dator vilket gör honom ännu mer misstänkt. Han har också varit medlem på ungdomssajter (där Engla också var medlem) och utgett sig för att vara 12 år. Sjuk människa! Jag skulle vilja se hur han ser ut. Ibland kan ju folk snoka upp bilder på hur en sådan som honom ser ut. Egentligen borde man gå ut med hans utseende och allt. Jag trordet är han som fört bort Engla. Vittnet har dessutom sett honom i sällskap med en man i 20-års ådern. Är det han som har Engla???


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: shopping och enorma godispåsar gör mig på bra humör när jag är nere! =)

2008-04-11 @ 10:07:38
URL: http://tjockobbe.blogg.se
Postat av: Erik

Ja, de är grymt roliga.
Kan dock tycka att björn är lite överskattad ibland.
Men visst är han kul! :)

2008-04-11 @ 10:26:01
URL: http://egocentrico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0