Tack broddar!!

Hemkommen från träningen för cirka 45 min sedan och full med blodpudding i magen. Smask!! Funderar starkt på att knoppa liiite tidigare än mitt vanliga 22 men vet inte om jag hinner :/
Träningen ikväll var jobbigare än gårdagens. Ganska mycket jobbigare faktiskt!
Ac och jag sprang intervaller innan, närmare bestämt 70/20s intervaller i 30 min. När vi gick till hallen var det rena isgatorna och jag tackar löparbroddarna för att löppasset gick att genomföra med bravur :) Det gick grymt bra! Kände mig ganska pigg också och kände att jag kunde trycka i ordentligt.



149:- på ClasOhlsson och mycket stor hjälp på vintern!

Handbollen var inriktad mycket på samarbeten och match. Kände att det sög ordentligt i benen mot slutet av träningen.
Leffe bjöd på tårta efter träningen. Kändes väldigt tungt att inte kunna smaka :( "Tyvärr" gäller godislöftet även tårta och kakor. Och "tyvärr" är det bara tisdag idag, alltså inget smask! Jag måste säga att jag kämpade med att inte ta en bit tårta men har jag bestämt mig för något så håller jag det! That´s it!


Här står man och beundrar den härliga godisväggen :P


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Starkt av dig att låta bli sötsakerna! Har sett att många har broddar just nu, klickar lite trevligt när de kommer gående med dessa på fötterna. :)

2011-01-11 @ 22:37:26
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0