Haléns - kläder för alla!

Har ni någon gång handlat kläder på postorder? Jag har gjort det några gånger man ska inte säga att jag är någon expert. Men så hittade jag Halens hemsida där man kan handla Kläder Online. Det är en sida som är bra på många sätt. Enkelt att hitta det man vill ha; Mode, Skönhet osv. En mycket vacker färg dessutom :) Sidan är knallrosa :) Just nu kan man dessutom göra riktiga klipp där rean ligger på 50%. Kolla in på hemsidan vettja! 

Här kommer lite plus på Halens hemsida:

Är man intresserad av att få nyhetsbrev kan man enkelt hitta dit för att skriva in sin mailadress. 

Som medlem får du en egen sida därman bland annat kan följa sina köp osv. 

Fyndsidan - något för alla som älskar att fynda :) Kika in vettja!

Något jag gillade skarpt är att det under varje "flik" finns något som heter "Populär" där de samlar den mest populära varan. :)

Jag har aldrig handlat på Halens. Inte än. Kanske skulle kika in lite extra på hemsidan och deras utbud av kläder. Alltid hittar man väl något i deras utbud?

Kika in - Kläder online!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0