Usel-uslare-uslast

Jag känner mig som en riktig looser. Usch! Vi spelade som krattor och det blev en klar förlust mot Lugi! Herregud. Nu kan allt bara bli bättre, vilket i och för sig kan vara skönt. Men vi spelade inte bra. Jag tycker det kändes som att vi inte fick till det kollektiva anfallsspelet i andra halvlek. Det blev lite för snabba avslut och alldeles för mycket missade avslut. Det vi kan göra nu är att ta nya tag, hem och träna järnet, sedan har vi en tuff match hemma mot Sävehof.

Nu sitter vi på tåget hem mot sköna Stockholm. Hör dock skåningar snattra här in till......tyst tack. Just nu är det bara mina tangenter som får snattra. Idag känner jag bara hur glad jag är att A-L Pihl är med. Det var länge sedan jag skrattade så här mycket. Hehe! Sköna kommentarer hela tiden.

Skönt att komma hem innan 22 ikväll.
Blä!! Nu ska jag plåga mig själv med en brownie och en kaffe. Fy vad jag inte är värd det.
Jag tror jag gjorde den sämsta matchen på flera år. Hick!

(P i n a    p i n a   p i n a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0