Men hallå

Vilken konstig förmiddag. Känns som att det kommer vara mörkt hela dagen. Men det får vi hoppas att det inte blir. När ska jag då vakna till liv. Känns fortfarande som att jag har morgonkänslan i mig *gäsp*

Har iallafall fixat hemförsäkring nu. Äntligen!



Vet inte om Trygg Hansa är det bästa eller mest ekonomiska alternativet, men jag vet att mamma och pappa har det, därför gjorde jag detsamma. Är väl inte så stor skillnad (?)

Ska man fasta idag? *ler* Ikväll efter träningen ska nämligen laget ut och äta på RICE vid Östermalmstorg. Buffén kostar 145:- vilket är ett ganska bra pris. Man får tex. beställa in hur mycket sushi man vill och de gör sushin direkt då man beställer. Annars tycker jag det är snuskigt då sushibitar ligger framme. Det ska vara direktgjort.
Men apropå fastan....är det nog ingen idé. Har redan ätit frukost*2 + en extra kopp kaffe på avdelningen.

ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0