Godis i brevlådan

Nu har jag lagat middag, blev köttfärssås ala Emma och pasta till det. Riktigt gott faktiskt. Blev en matlåda också. Perfekt! Känner att jag slarvade med maten innan kvällens träning. Inte bra! Men jag får slå mitt kast. Man presterar inte bra på träning om man inte äter ordentligt innan.

Körde iallafall handboll och sedan blev det ett hoppkoordinationspass. Betar av pass efter pass.

När jag kom hem hade jag fått hem ett paket med GODIS.



Är nämligen medlem på Gratisbio och fick idag hem min tredje order. Inte illa!! Tycker inte jag har ansträngt mig ett dugg. Något för dig? Skriv en kommentar så ger jag dig en länk.

Nu ska jag titta lite på TV, men ikväll blir det också tidigt isäng. Har vaknat som en zombie de senaste dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0