Oförskämt - rent ut sagt.

Vara så här pigg en måndagsmorgon!!!! Fattar inte själv. Brukar vara jätte trött...men inte idag *glad*
Vet inte anledningen, men det jag märkte tydligt imorse var att det var mycket ljusare ute. Då jag klev in genom dörrarna på jobbet kl. 7.15 var det ljust! Så skönt. Orkar mer, piggare.....

Vaknade även med "ont lite här och var". Stukat lillfinger, ont i fotknölen, uppslipad höft och annat..men vad gör det när vi tog en vinst igår? Hade "nästan" (OBS nästan) kunnat kliva av banan med bruten lilltå.....bara vi vunnit.

Ikväll är det nya tag som gäller..fys fys och fys. Ingen tanke utan bara att köra på..skönt!!!
Ska se om jag kan ladda upp lite bilder från matchen som inte bara är "JAG". Stort Ego igår ;) Nä..så illa är det inte..

Men kolla min blogg under dagen.....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0