Strul

Äntligen verkar Blogg.se ha fixat till felet. För något var det. Gick nämligen inte att logga in och blogga *grrr* Men ni är förlåtna..nu går det ju :) Har precis varit och "fikat" - morgon mål. Blev filmjölk med musli, torkade aprikoser, russin. Det blir lite diet inspirerat i veckan med tanke på helgen som var. Vad jag har ätit :)

På lunchen är jag och M bjudna till A-S. Trevligt! Har inte varit hemma hos henne tidigare så det ska bli riktigt kul att se hur hon bor. Nu har jag två luncher sparade. Mina fiskbullar (tack o lov att de är i oöppnad konserveringsburk) och spagetti och köttfärssås från mormor och morfar ♥ TACK!

Ikväll blir det kyckling med ris!
Har fått ett jätte gott rexept från M som jag ska testa. Ni kan hämta rexeptet här i kväll om ni vill. Ska försöka beskriva det pedagogiskt :) *haha* Närå, det är simpelt med gott! Så kika in här senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0