Hjälp hemlösa hundar!!!!

Hej, vet inte om alla här har läst Aftonbladet idag. Om inte, kan jag berätta att de skrev om hemlösa hundar. Bla. såg jag en sharpei (samma ras som Ebba) ♥ 4 åring den med. Åhh...en grå färg...Ebba är ju mer röd-brun. Jag får nästan lite tårar i ögonen då man tittar på de där vovvarna och tänker vad de varit utsatta för. Det är klart, alla har ju inte varit hos dåliga människor..men många har faktiskt det.

Jag tycker bara människor som hjälper de här hundarna....åhh vad jag gillar er!!!

Mona Seilitz är död! Hon avled idag..65 år gammal efter en tids sjukdom. Tragiskt!!

Kommentarer
Postat av: AC

hej..jag ska sova typ halv...vem e den där MONA??

2008-04-02 @ 21:28:18
Postat av: Mia

Självklart är jag taggad! NU jävlar ska vi visa skåningarna tycker jag!
:D

2008-04-02 @ 22:35:05
URL: http://egooo10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0