Paket nummer 2

Nu är jag hemma hos peronen ♥ och alla djur ♥. Mysigt att få ha alla runt omkring sig. Vi har ätit middag precis. Jätte trevligt. Gonzo blir alltid full i sjutton när vi kommer hem. Jag tror han blir uppspelt.

Öppnade min vinst från Charlotte också :) Inte nog med att jag fick godiset och boken..med i paketet låg även de två senaste Allas-tidningarna. Jipi! Jag tror det blir tidning och godis ikväll..hihi! mums!


Mitt paket och en nyfiken Gonzo...vad annars?


Titta på min vinst :)

Imorgon är det tidig morgon. Men jag ska njuta av kvällen så gott det går. 20.00 blir det Let´s dance. Jag får väl fortsätta hejja på Granhyttans chef =) haha! Han kan verkligen vara underhållande, bjuder på sig själv...det gillar jag!

Vad hittar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0