Shopping

oj vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen idag. Men här kommer hela dagen i ett svep. Lördagens mornar går numera ständigt i träningens tecken. Handboll 1h och efter det snabbhetspass med rusher. Tycker det är kul då alla kör tillsammans. Sedan kan vi konstatera att "klappning" gör träningen ännu bättre då man även får träna på snabbhet i starten. 

På en lördag får jag lätt myror i brallan om det inte händer något. Därför beslutade Ac och jag oss för att åka till Östermalmstorg, närmare bestämt Humlegårdsgatan, för att kika i inredningsbutiker.
Det fann hur mycket fint som helst. Och hade det inte varit för slutet av månden hade jag nog fått med mig en lampkjol för dryga 300 kronor (från HansMikael). Gillar deras ljusa inredning mest!

Mamma och pappa skulle till Arninge C så vi hänkade på där. Och jag faktiskt en timer på Cervera för 99:- (Se nedan).

 

Sedan har jag länge funderat på att köpa nya fönsterbrädor från Lundbergs. Ska såsmåningom byta ut dessa både i köket, sovrummet och vardagsrummet. Men indag köpte jag bara till sovrummet.

Här nedan har jag tagit ett foto från deras produktsida, där de visar just den fönsterbrädan jag köpte idag :)


Jag gillar kanten på den här fönsterbrädan. Fint!

Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Therese

Humlegårdsgatan har ju mycket fint, ett säkert stråk att strosa på :)



Fint med nya fönsterbräden, är ju en sån sak som gör så stor skillnad, utan att man kanske tänker på det!

kanske borde köpa nya jag med, hmm.. får vänta ill efter löning tror jag!



Kan tipsa om en kul inredningssida iaf...



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Såå kul att se hur olika typer av färgsättning gör skillnad ex, ett riktigt tips om man vill ha inspiration, dessutom finns det inrednigstips där, kul kul!



Ha det fint!

2008-11-16 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0