Mina favoritbloggare

Blogga kan väl alla...japp stämmer...men att blogga så att folk vill läsa är desto svårare!
Här kommer mina favoritbloggare:


ANNA-CARIN´s BLOGG
Min syster som skriver om inredning, shopping och massa annat läsvänligt. Rekommenderas varmt. Ta en titt!

JESSI´s BLOGG
Tidigare handbollsspelande Doris! Rolig att följa dagligen, med "dagens outfit" och hennes kisse Madonnas liv :) Sedan mycket annat trevligt att läsa!

DRESS LIKE A PRINCESS´s BLOGG
Väldigt fin och inspirerande blogg. Kul med mycket mode!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag gillar också body shop pga att de inte djurtestar osv. Medlemskapet innebär att när du handlar får du bonus på det du köper och när du uppnått viss bonus får du 100:- rabattcheck, det fick jag ialla fall, så får man lite rabatter och erbjudanden, jag tycker det är bra ialla fall, jag handlar ganska mycket.

2008-05-16 @ 19:10:39
URL: http://www.santamaria.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Åh vad roligt att man nämns som en favorit blogg :D !! Du får kika in på webshoppen sedan också, den kommer bli jätte bra tror jag! :)

Hehe mm hela dagen var lite sur faktiskt.. eller efter mötet imorse så åkte jag efter jobbet med min syrra och hennes kille ut till sundbyberg för att köra hem en bil, men åkte ut helt i onödan för han fick inte igång bilen =/ :P haha så blev 2 timmar i onödan som gick bort.. men men.. :P

Hoppas du får en bra fredagskväll! Heja sverige! :D

2008-05-16 @ 23:07:50
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0