Lekande Gonzo!!!



Så här roligt kan man ha det om man heter Gonzo och är ett år. Sedan ska man nog vara papegoja också.
Men praktiskt att han kan leka medan man gör så nyttiga saker som att stryka =)

Efter jobbet idag ska jag köpa påskpresenter till mina små sockerärtor Gonzo och Ebba! I Mörby Centrum har de ett zoo som är väldigt bra...så där tänkte jag gå in och se vad jag kan hitta!

Ska lämna in pulsklockan för batteribyte också!

Påskträning:
Fredag: Löpträning
Lördag: Löpträning
Söndag: Hoppstyrka och bålstabilitet
Måndag: Handboll

Kommentarer
Postat av: sara

hej:) Alla de jag skrev om har bara för ansiktet med:) Sen de som är för kroppen brukar vara för ansiktet med:) Det är bara att testa. Ha en bra dag/ sara

2008-03-20 @ 14:51:42
URL: http://danssara.blogg.se
Postat av: mims

jäklar vad du ska träna ;) , välkommen till min blogg, ^^

2008-03-20 @ 14:57:09
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0