Guld i eken cup



Yes vi vann GULD i Eken cup. Vägen dit var väldigt enkel. Exempelvis vann vi i semin med ca 20 bollar. I finalen mötte vi ett lag från Lettland. Det var armbågar i ansiktet, boxningsslag i magen, fula efterslängar och jag vet inte vad. Deras tränare hade en fickplunta som han drack ur mitt under matchen. Helt galet. Dessutom fick domaren avbryta matchen tidigare då deras tränare var hotfull och fick rött kort.

Men vi var glada och fick guldmedaljer samt lyfta pokalen. Det har varit en kall helg med regn i stort sett hela dagarna. 10 grader och blåst. Brr. Men vi har spelat på konstgräs hela slutspelet och ska nog vara glada för det.


Vårt nya tvillingpar :) Emma och Lina. Nu har vi tre tvillingpar i laget :)


Kallt som attan var det.


AC, Emelie och Lina:)


Jag, Lina, Gippe och Karin Fryyyyyser...
 
Det har som sagt varit svinkallt men även otroligt kul. Lollo (mv), Lina Hawia (V6) och Emma Hawia (H6) är nya spelare för kommande säsong och alla har skött sig ypperligt. Härlig go och bra insatser. Det gillar vi =)

Lite kommentarer vore glädjande =)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Bra jobbar! Grattis till guldet.

2009-06-14 @ 22:13:47
Postat av: "Sportchefen"

Grattis till guldet, nu när jag läser om finalen ångrar jag att jag inte stannade kvar, verkar varit ett underhållande slut :-)

Skönt att ingen blev skadad och att Skuru vann....



2009-06-14 @ 23:03:28
Postat av: Ulrika

Stort Grattis. Herregud var tränaren i gasen? Det kanske inte är så konstigt att de spelar som de gör då det är lätt att tänka: det är kanske inte första ggr.

2009-06-15 @ 06:20:16
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis till er! :) Vad ovanligt (men kul) att ni är 3 tvillingpar i laget :O

2009-06-17 @ 12:00:41
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0