Helgen på landet

I fredags tog jag, Mats, AC, mormor, Gonzo och mamma den lånade brumbrumen till landet. Pappa var redan där med Ebba. Det gick bra att åka upp och det var väldigt skönt att komma upp till landet. När man kommer upp till landet kopplar man av på ett helt annat sätt, så hur kan man bättre spendera den sista lediga helgen innan handbollen drar igång igen?


Gonzo var jätteglad och visslade högt :)


Glad Gonzo på promenad!


På lördagen tog jag och AC cykelrunda...


AC in action


Paus i skogen


Endel njuter....

På lördagen fixade Mats, AC och jag i uthuset. Vi slipade golvet med handslipar och nästa helg ska det målas i ljusgrå färg. Dock åtestår mycket jobb med huset. Väggar ska målas och vedspisen ska skrapas samt målas. Mycket jobb som sagt, men alltid roligt att se när något nytt växer fram.



En glass smaskas upp :)

Känner mig ganska utvilad efter helgen. Samtidigt ganska slut eftersom man fått väldigt mycket frisk luft i helgen :) Nu väntar en vecka med jobb och handboll. Känns väl sådär kul att starta upp med coopertest imorgon, men det ska bli spännande att träffa vår nya fystränare. Vet faktiskt inte mer än förnamnet på honom.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0