Handbollsfri vecka...

...och vad kan man då tänkas göra?
Jag kan inte påstå att det finns lite man kan hitta på...eller som måste göras. Med tanke på att Mats och jag åker till Turkiet på söndag finns det endel som måste fixas innan dess ex. växla pengar, packa osv.

Bortsett från sådana grejer tänker jag lägga in lite träningspass (löpning, gym).

Ikväll ska jag, Mats och Ann till Bosön och spela discgolf. De har bara 9 hål där, men jag tror det räcker med tanke på det kliga vädret, att Mats slutar först kl 17 och att det faktiskt är den avgörande semifinalen på TV mellan Lugi och Eslöv. 20.10 kommer jag sitta bänkad framför TV´n :)

Imorgon ska jag och AC hjälpa mormor att kratta tomten. Vi kommer åka till henne direkt efter jobbet. Tänk vad bra. Att få träffa mojmoj ♥ en vardag och samtidigt kunna vara behjälplig :)

Ahh...det finns lite annat på schemat också.

Häng med i veckan så får ni se vad som händer...


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Men åhh ska ni utomlands nu! AVIS! Vill oxå. Men jag ska t Grekland sen iaf :) Skönt. Hihi!

Jag tror man får börja träningen långsamt med marathonträning, hitta en balans och träna mycket distans och ja... ha framförhållning. Är det helt orimligt att kunna göra det om ett år? :P

2011-05-02 @ 20:34:29
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0