Träning, shopping och film!

Shit vilken bra dag det varit hittills. Började med att få sova ut. Sova ut var väl egentligen att ta i, men jag sov så länge jag kunde...till 7.15. Hehe! Det är ljuset som gör att jag inte kan göra. Dessutom vaknar jag i princip alltid av att jag är hungrig :P

Träning på Bosön samt videoanalys. Var där 9.45 och pappa var så snäll att han skjutsade AC och mig. Trots att vi bor på Lidingö måste vi åka 40 min innan, vilket är ganska konstigt egentligen. Men bussen till Rudboda går bara två gånger i timmen och dessutom tar faktiskt promenaden ner till Bosön ca 10 min (?)

Efter träningen mötte jag upp Mats. Vi gick lite i affärer och det slutade med att jag kom hem med två löparjackor och en munktröja. Riktigt nöjd :) Orkar jag lovar jag att det blir bild imorgon, men frågan är om jag orkar ;)

Vi avslutade vår shoppingrunda med att besöka en pizzeria på Sturegatan. Vi var lite nyfikna på den vedugnsbakade pizzan där. Helt ok, men det finns nog bättre ställen :)

Har inte så mycket mer att säga. Vi är totalt sluta efter den här dagen och har parkerat oss i soffan. Här förblir vi nog sittande också. Ska sätta på en Disneyfilm snart - Hercules. Vi har bestämt oss för att bocka av ALLA Disneyfilmerna :) Många har man ju sett när man var liten, men det finns endel kvar. Kul!

Imorgon är en ny dag, men först ska den här kvällen avslutas!!

Pssst! Köpte en liten present till min älskade syster ♥ Bild imorgon - promise :)


Kommentarer
Postat av: Ac

hörde jag present?? ;) snällaste syster... Vad kan det vara :) tänk om ang Ikea :( inte ut o ränn...vila mer ;)

2011-03-26 @ 22:30:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0