Söndagen i bilder!


Bästa gänget på Djurgården!


Mot Blå Porten på Djurgården!


Röd linssoppa som smakade riktigt bra efter en uppfriskande promenad!


Två glaá tjejor :)


Blanka och jag!


Emma och Blanka!

Det blev en toppendag på Djurgården. Dag var väl att ta i, men en toppenförmiddag!! Tyvärr var inte solen med oss idag, men det var iallafall uppfriskande. Att avsluta med lättare lunch gjorde det dessutom topp :)

Tyvärr gav sökandet efter whippeten Noah ingenting varken för AC, mig och pappa eller de andra 9 som slöt upp kl 14.30. Dock ska man inte glömma alla de hundägare, och icke hundägare som hela tiden observerar och sätter upp lappar. Må oss hitta Noah. Fy blir förtvivlad när jag tänker på honom. Han bara MÅSTE komma tillbaka!!!


Kommentarer
Postat av: Arto

Min lilla alskling ar ju med daaaar! Puuuussssss

2011-03-14 @ 01:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0