Rullar vidare...

Godkväll!
Veckan har rullat vidare och det är redan onsdag. Imorgon sm'äller det bokstavligt talat. Det är vinna eller försvinna som gäller, något som jag VET bara ger oss ännu mer fyr! Nu j*vlar. Ingen vill avsluta säsongen i mars månad, så är det bara. Jag skulle istället säga att det är Lugi som har pressen. Vi kommer bara gå in och köra! Vi har kikat igenom mycket i spelet måndag-onsdag och det ser bra ut!

Imorgon kommer vi ta flyget från Bromma kl 14.00. Känns verkligen bra att få flyga ner. Det ger helt klart bättre förutsättningar! Efter matchen kommer vi sova över i Lund och flyga tillbaka på fredagsmorgon.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Imorgon gäller det. Just nu är det mest handboll som snurrar i huvudet. Det blir liksom mest om det i bloggen.

Övriga kvartsfinaler är inte särskilt spännande. Skövde, Sävehof och Eslöv är redan klara! Spårvägen, Heid och IVH fick med andra ord tuffa matcher. Lite synd att det inte blev någon skräll där. Skrällar är ofta roliga och uppfriskande :)
Aja, har inget mer att berätta. Nu blir det sushi och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0