Flera timmar i Hagaparken

Noah är fortfarande på rymmen. Många tänker nog att allt hopp är ute, men experterna säger annat och det är de jag tror på nu! Det är det vi måste tro på nu! På facebooksidan kommer solskenshistorier om whippetar som varit på rymmen i 6 veckor och sedan kommit hem. Det är vad jag hoppas!!!! Idag har spårhundar varit ute och kontrolerat de tips som kommit in om Noah. Jag vet ännu inte hur det gått med dem. Men jag hoppas så grymt mycket!!!

Morgonen startade med ett lättare gympass på Vallen. Var skönt att köra igenom kroppen efter en dags vila :)



Vid 13 var jag,Mats och AC i Hagaparken. Vår uppgift var att hålla ögonen öppna men även att lappa (informationslappar om Noah och telefonnummer). Vi gick främst längst med vattnet men gick även över till Bergianska och lappade.

I och med att Noah försvann har jag fått kontakt med en kvinna som också äger en sharpei. Hon såg min profilbild på facebook och skickade ett mejl. Nu är vi vänner på facebook. Hon och sharpeipojken Nemo skulle också till Hagaparken idag och då passa vi på att träffas :) Nemo var verkligen en charmig kille. Det roliga när man träffar andra sharpei är att man ser så mycket likheter. Man ser rörelsemönster och massa andra likheter. Underbar ras!!! ♥ Riktigt kul att träffa andra sharpeier :)



Tyvärr såg vi ingen Noah, men det kändes skönt att ha lappat ordentligt så andra människor blir observanta. Ju fler ögon som observerar desto bättre.

Känns jobbigt när veckan drar igång och man inte kan vara ute och leta längre....


Mats ¨får massage av mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0