2 poäng mot Eslöv

Igår visade vi ännu en gång hur j*kla bra vi kan vara!!! Vi kriga tillsammans och spelar nog en av våra bättre försvarsspel. Vi gör det tillsammans helt enkelt!!! Framåt har vi bättre tålamod och kommer till riktigt bra lägen. Det finns fortfarande endel att jobba på, men det här lugnet och tryggheten bakåt har vi saknat förrut. Det känns som att det är ett ypperligt tillfälle att dra igång slutspelet nu. Glädjen i laget är på topp och jag vet inte mer hur jag ska beskriva det.





Ikväll fortsätter vi. Innan handbollen är det löpning med inriktning på explosivitet och snabbhet :) Skönt! 18.15 är det handboll som efter vinst kommer starta med fotboll gamla mot unga. Senast vann de gamla - men då var det basket det handlade om :) Späänande att se vem som drar det längsta strået ikväll ;)

Längtar något enormt efter helg nu. Har mycket sovmorgon som jag längtar efter. Har mycket skoj som är planerat :) Redan på fredagkväll ska jag och Mats gå och se filmen Ritualen :)

Nu kööööör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0