2 grymma poäng!

Hej!
Gårdagen satte pricken över i:et med en derbyseger mot Spårvägen. Man kan konstatera att vårt försvarsspel var riktigt bra. Vi jobbade för varandra och Bodil var såå bra :) Måste bara säga att Lollos straffräddning höjde laget enormt. Den glädjen som Lollo visade var underbar :) YAAA!

Ävenom glädjen finns kvar har jag på något sätt redan flyttat fokus till nästa match som är mot Eslöv på onsdag. Jag känner på mig att det kommer gå bra :) Det är för övrigt sista seriematchen innan det är slutspel :)

Har inte så mycket mer att skriva om, och har framförallt inte TID. Har det väldigt stressigt på jobbet nu...:/ Så får se om jag kan återkomma ikväll efter träningen!!!

Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0