Trevligt kvällsbesök!

Yeha! Hemkommen efter träning i Nacka! Kändes riktigt bra i kroppen ikväll :) Körde MAQ, styrkelyft, handbollsfys och cirkelträning. Har varit pigg hela dagen vilket också bidrog till att träningen blev bra! Sedan körde vi cirkelbanan utomhus och det var så otroligt skönt att komma ut och få luft :)

När jag kom hem från träningen runt 20-tiden fick jag en positiv överraskning!
Pappa och Ebba var där. Så mysigt!





Ebba såg en jättesöt bil/minilasbil som hon ville åka med :) Men hon fick inte plats..haha!

Eftersom Ebba har fått vara med på två bilder måste ju bara den andra sötnosen få vara med, nämligen Gonzo. När Mats och jag var uppe hos mamma och pappa igår kväll tog jag endel bilder på raringen.


Är han inte snygg när han spänner upp sig i sin färgranna kavaj? :)


Endel tar sig friheten att dricka direkt ur kannan. Men det är så det är hemma hos Petersson. Inget konstigt med det liksom :)

Nu ska Mats och jag se slutet på filmen "Trassel". Hann inte se klart igår då klockan hann bli över 22.30.

Zzz...





Kommentarer
Postat av: AC

Åååå, sötnosar!!!

2011-06-20 @ 22:01:23
URL: http://peterssonannacarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0