Träningen just nu!



Sorry för usel uppdatering, men jag har inte riktigt haft tid eller ork att blogga
. Ska dock bli bättring :) Lovar! Träningarna är väldigt jobbiga och långa. Vi kör två timmarspass med både handboll och fys, varje träningspass. Men jag klagar inte utan konstaterar bara. Vi kör skiten ur oss, peppar varandra och jag är övertygad om att vi kommer bli grymt explosiva och starka!!Känns väldigt bra varje pass nu!!

Veckans träning
Måndag: Eget löppass
Tisdag: Handbollsfys och styrkepass
Onsdag: 2h handboll (spel)
Torsdag: Handbollsfys + styrkepass
Fredag: Vila
Lördag: Handbollsfys + styrkepass
Söndag: Löppass och explosivt gympass (egen träning)

Det är så skönt att känna sig stark! Jag gillar denn känslan :)

Varje pass (nästan) har vi kört MAQ-övningar som ökar styrka och rörlighet. Efter det har vi kört coreövningar (stärker bålen) och jag tror jag kan tala för hela laget när jag säger att vi blivit starkare under tiden vi kört. Jag känner iallafall att när vi kör coren i 2min+ känner jag mig mindre trött nu jämfört med första gången vi körde. Skön känsla som jag tar med mig!!!


Efter kvällens träning fick vi skjuts av "Taxi Lollo" till Slussen. Tick tack! AC var med och bara tittade på träningen. Stackaren fick knata iväg till träningen trots att hon opererade menisken igår. Aja, tur att Lollo hade bil iallafall.

På Slussen köpte vi glass.



Gott och socmmarkänslan ökade ytterligare :)

Ha det bra. Jag återkommer med uppdatering. Lovar. Kika in och kommentera gärna lite.


Kommentarer
Postat av: Ac

bästa syster...känner du dig stark eller är benen tunga ;)

2011-06-09 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0