Hårt pass och marknad

Vaknade 7.30 i morse. Typiskt. Samtidigt är jag glad eftersom jag faktiskt satt klockan på 8.00 eftersom jag, AC och Arto skulle köra dubbla fyspass innan Borgholms marknad. Det är såå varmt tidigt på morgonen. Jag sprang iväg kl. 9.30 medan AC och Arto cyklade in. För min del blev det intervallträning i form av 2,5min-intervaller med 1min 15sek vila eller ner till 65% av max pulsen. Kändes ganska bra idag. Värmen var jobbig men absolut inte olidlig. Kommer inte dra mig för att springa samma pass en annan dag. Fördelen är att man "bara" har solen i nacken och inte rakt i ansiktet.
Vid gymmet mötte jag upp AC och Arto, sedan körde vi på där. Kämpa kämpa.


Nerå, AC e inte oseriös när hon bär flipflop på gymmet. Stackarn får knappt köra några benövningar och därav skorna :P


Åhh så kör vi..


Vatten är viktigt att dricka :) Jag har förresten min nya träningströja på mig här. Köpte en svart och en blå :)


Chins! Gah vad jobbigt det är. Känner sig som uppblåst i musklerna efter den här övningen.

Det var skönta att ha kört två fyspass innan klockan blivit 12.00. Man har så mycket friare dag då.

Borgholms marknad stod på schemat. Det är samma grejer varje år, men gå ska man alltid. Det är ju tradition varje sommar. Alltid kommer man hem med något. Själv kom jag hem med fryspåsar och plastfolie...sådär lagom kul egentligen. Men bra att ha är det faktiskt.

När man kom hem var man totalt slut. Jag slängde mig i en solstol och har latat mig endel nu.

Ikväll ska vi upp till Ärleklinta och grilla med alla kusiner. Ska bli väldigt trevligt!!

Lite kommentarer av er få som läser vore ju trevligt ;) Man får absolut vara anonym...så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Uffe Mattsson

Emma, det är mycket roligt att följa din och À-Cs bloggar.

Ni skriver bra och intressant för oss handbollsnördar.

Hälsa farsan

2011-06-29 @ 23:42:23
Postat av: Anonym

Jag blir så impad av din och syrrans träningar. Det är oxå så kul att se era söta djur(Gonzo och Ebba) ja och Smilla.

2011-06-30 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0