Äntligen landet

Så var jag äntligen uppe på landet. Blev en ganska tråkig fredag. Jag är verkligen ingen människa som gillar att vara ensam. Men det var så det blev eftersom alla (självklart) ville åka upp till landet. Men eftersom jag hade lördagsträning hade jag inte så mycket att välja på.

Träningen idag var bra. Vi körde först 1h utomhusträning med bland annat löpskolning och snabbhet. Sedan gick vi in och körde handboll. Handbollsfysen är verkligen dödens. Men det är självklart otroligt bra!! Jag gillar handbollsfys. Dock spelar min puls mig ett spratt. Läste att pulsen kan bli för hög om man har järnbrist. Dags att kolla blodvärdet igen?

När jag kom upp till Norrtälje hämtade Mats mig med bil. :) Vi åkte en reva till Rusta där jag köpte ett jätteben till Ebba. Gissa om hon blev glad!



Ikväll har vi grillat och ätit jättegott. Det är så otroligt härligt och rogivande att vara här på landet. Jag njuter bara.


Gonzo är lika söt som vanlig. Man bara smälter ju.

Ska kika på en film som går på tv nu. Imorgon är en ny dag. Har två träningspass ska ska  göras. Ett löppass på fm och ett gympass på kvällen. Here we go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0