Fredagsmys på Bodalsvägen

Så var det fredag och det känns att man varit igång hela veckan med jobb och träning. Tyvärr är det ingen sovmorgon imorgon pga. träning 9.30 i Nacka, men på söndag ska jag sova så länge jag kan :)

Efter jobbet idag har jag tränat med AC och Arto. "Rehab" stodpå schemat så det blev en joggingtur med stretch. Riktigt skönt faktiskt. Smilla var också med och sprang. Hennes kondis är inte den bästa :) Tihi.

Efter dusch och inhandling av efterrätt begav jag mig till Bodalsvägen. Där har vi nu avnjutit oxfilé med pommes och grönsaker. Riktigt riktigt gott.


Kvällens middag! Den vita lyktan fick Arto & AC av mig. Gillar den väldigt mycket.



Nu sitter vi dästa och tittar på TV. Det är fredagsmos helt klart.


Smilla! Då saknar man Ebba och Gonzo ännu mer. Tur att man fick lite pussar av de i Ropsten innan de rullade till Norrtälje (Vätö).

Nu ska jag vara lite social :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0