Dagen i bilder

Sista dagen innan hemfärd från den bästa ön i detta avlånga land. Känns alltid lika vemodigt att inse att semestern på Öland brukar gå mot sitt slut.

På morgonen cyklade jag, AC och Arto till gymmet i Borgholm. Det blev åter igen ett styrkepass på ca 1h. Cyklingen till gymmet är verkligen toppen som uppvärmning. När man kommer till gymmet är det bara att köra på! Perfekt.

Direkt efter träningen cyklade vi raka vägen till Borgholms mysigaste trädgårdscafé. Där intog jag en köttfärspaj med god sallad och aioli.



Efter ett tag kom Mats och joinade oss:





Blev även lite shopping :)

Hann shoppa en Pippitröja och 7 jättehärliga lattemuggar i 7 olika pastellfärger.

Precis när vi var och shoppade ringde pappa och sa att de skulle åka upp och hälsa på vår kusin Johanna. Vi bestämde oss för att hänga på och tog cyklarna hemåt. Arto och Mats stannade hemma men mamma, pappa, jag och AC åkte upp. Johanna har renoverat kök och badrum och man inspireras verkligen till att göra detsamma hemma. Jag har planer på att göra det i mitt kök, men måste bara ta tag i det.




Johannas söta katt!


Johanna hade en jättefin hängkorg som man kunde sitta och mysa i :)


AC var också glad ;) och rädd??? ;)

På kvällen smaskade vi pizza. Sista kvällen med gänget. AC och jag delade på en tropicana. Gott.

Jag kan bara konstatera att vistelsen på Öland har gått alldeles för fort. Alldeles.
Jag vill vara kvar. Jag vill vara här minst en månad till.




Kommentarer
Postat av: Ac

ååå Öland! Men tänk på att landet o Lidingö oxå är öar ;) bra öar :) ;) vi måste byta bilder :)

2011-07-02 @ 06:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0