Alldeles för fort

Den här veckan är också påväg att springa all sin väg. Måste verkligen stanna upp och faktiskt inse hur bra man har det. *stanna upp* *tänka* Sovmorgon - kan det bli bättre? Träna när man vill på dagen - perfekt att träna när man känner sig mest på G. Sena kvällar - utan att känna sig stressad för att klockan springer iväg.

Tyvärr har jag en förmåga att inte kunna sova ut särskilt länge när man får sovmorgon varje dag. Men jag försöker ligga kvar lite extra och bara njuta :)

Dagen har inneburit lite projekt i undantaget. Jag har målat klart en pall och målat en andra lager med vitt i undantagets hall. Tror tyvärr det behövs ett tredje lager för att täcka helt.



Gonzo älskar att komma ut och hoppa i gräset.

Innan middagen körde jag det sista passet i period 2 - intervallträning. AC följde med och cyklade medan jag sprang. Tunga ben idag, så imorgon blir det vila från träning. Hoppas vädret är fint då. Vi har haft två totalmolniga dagar nu...så nu vill vi ha sol!!!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 12:50:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0