Tröttmössa

Godmorgon.
Vaknade med ett tungt huvud idag. Gårdagen ska vi inte prata om. Kände mig så trött att det var på vippen att jag tog mig igenom träningen. Men som tur är brukar det släppa en aning när träningen drar igång. Gårdagen bestod av handboll och Mariusfys. Mariusfysen innehöll cirkelbana med hopp och styrka. 45s arbete och 10s vila. Lagom längd kan jag säga efter att tidigare cirkelbanor ha kört i minuter på varje station. Men allt handlar ju om vad man vill uppnå. Trött som en dö fisk kom jag hem. Komiskt nog blev det ris och fiskbullar till middag. Mmm..säga vad man vill om att det är barnmat (citat AC - "Barnmat. Det är ju bara att trycka sönder i gomen") men gott är det om ni frågar mig. :) Hehe! Hur som helst såg jag och Mats klart en film innan jag däckade i bingen - innan klockan 22.00. Vaknade i smått panik när Mats kom och la sig senare (jag trodde att det redan var morgon). Gah! Nu ska jag ta mig igenom den här dagen på bästa sätt. Fokus!


Till er som hinner vara hemma och dona i hus eller lägenhet och som ska göra ordning ex. badrum. Här kommer bra inspirationslänkar på BRA sidor:

Dekora Kakel & Klinker

Hafabadrum


INR Duschar

Bra med bilder och information!!

Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0