Nyårsafton 2010

Så har vi börjat om på ny kula. 2011 är här. Orkar faktiskt inte gå igenom år 2010, inte nu iallafall. Istället tänker jag delge hur min nyårsafton spenderades. Det här året fanns det några val och det slutade med att jag och Mats valde att spendera nyår i Västerhaninge med Mats familj. Det var jättetrevligt!

Vi bjöds på trerättersmeny med ugnsgratinerad hummer till förrätt, oxfilé till varmrätt och en väldigt god efterrätt i form av vitchokladyoghurt med honungsbär. Friskt och gott när man var så mätt :)


Förrätten är serverad och jag verkar ganska glad. Haha!


Mats funderar och funderar :)


Det smakade verkligen jättegott.


...och jag passade på att leka älg..eller ren :)

Vid 12-slaget försökte vi få iväg tre LAO (ljuslyktor). Det gick väl sådära. Den första gick sönder och lagning med tejp räckte tyvärr inte särskilt långt, så den åkte i papperskorgen. Den andra lyktan kom så långt som till äppelträdet (läs. 4-5m). Vi skrattade så vi grät (nästan). Haha! Bildbevis ska ni naturligtvis få här:


Lyktan på väg upp?


Tyvärr blev resan kort :(

Det kändes positivt att få avsluta år 2010 med massa skratt.

Något som däremot gjorde mig väldigt ledsen var nyheten om att Per Oscarsson brunnit inne i sitt hus i Skara. Fy vad sorgligt. Han var helt klart en av Sveriges bästa skådespelare. Gillade honom skarpt :,(

Ha det bra nu!
Imorgon kommer en dag full med aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också skrivit om Per Oscarsson på min blogg. ;( Vilket tyckte du att hans bästa skådespeleri var?

2011-01-04 @ 04:58:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0