Mysig dag med världens bästa mormor

Att ta en ledig dag är så värt. Igår efter träningen gick jag, AC, Arto och Mats på sena bion inne i stan. Vi såg filmen Winter´s bone och tyvärr hade jag lite för höga förväntningar. Blir därför lite besviken. Filmen var bra men enligt mig ingen wow-faktor. Men den var ändå bra :)

Imorse tyckte jag riktigt synd om Mats när klockan ringde. :/ Var själv så otroligt trött. Sov till 9.00 sedan gick jag upp och åt frukost, gjorde iordning mig, hängde en tvätt, strök och hängde upp draperiet till sovrumsdörren.

Ac och jag hade inte planerat att vara hos mormor (mojmoj <3) någon speciell tid men vid 10.30 gick jag ner och handlade på ICA, sedan gick jag upp till pappa. Han lovade att skjutsa AC, mig, Ebba och Gonzo till mormor. Bra eftersom det inte är bra för Gonzo att vara ute i kylan. *brrr* Den lilla kroppen tål inte minusgrader. :)

Vi började med att ta varm choklad med semla :) Första semlan för i år och idag är det faktiskt fredag och jag får äta sådant :)


Gonzo var självklart med på noterna. Smaskigt med semla.

Ebba hade innan klockan slog 12.00 varit ute två gånger. Hon springer omkring och piper. Gnyr.

En lättare lunch i form av röksmörgås har jag och AC fixat. Mmm. Riktigt gott.




Gonzo passade på att bada i diskhon och sitter nybadad i fönstret.

Annars har vi bara tagit det lugnt och gjort det som man aldrig hinner annars. Att bara få vara känns så lyxigt. Och att få vara med världens bästa mormor är också pricken över i:et :)

Nu ska jag starta igång en tävling hos mig....tävla på. Veganlife står för vinsterna.


Kommentarer
Postat av: Stevie

Ser ut att ha varit en mysig Fredag,

och räkmackanser bara helt smaskig ut.

Ha en fin Helg!

Kram

Stevie

2011-01-29 @ 11:17:26
URL: http://metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0