Lördag utan match

Godmorgon!
Har varit långsam på morgonen och verkligen haft en skön och lugn frukost, dragit mig i sängen och haft det allmänt coolt. Det är skönt med sådana mornar ibland.


Kaffe, smoothi och två smörgåsar. Gott!

Men snart blir det ändring på! Snart ska jag bege mig ner till bussen och fara iväg till Vallen. Ska köra ett gympass innan Mats, mormor, mamma och jag åker iväg till Nacka Bollhall. Jag är sjukt spänd på matchen. Att inte få spela känns jäkligt surt och det är tamme tusan hundra gånger värre att sitta på läktaren än att stå nere och spela. Morr!

Men regler är regler.

Nu måste jag dra. Har med mig kameran till kvällens aktivitet!

På återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0