Jobb, träning & mys!

Ikväll ska många delar kombineras. Fredagar brukar i vanliga fall "bara" innefatta jobb och fredagsmys, men idag ska även ett handbollspass in efter jobbet. Det är matchförberedande då det ärr match mot Heid imorgon lördag. Känns jävligt att inte spela den matchen. Såå viktig match ju eftersom Heid och vi ligger och stångas i tabellen. Men jag ska göra mitt bästa på läktaren :)

Hur som helst ska jag och Mats hem till päronen efter träningen. Jag måste få min dos "familj" för den här veckan ♥ Kommer väl vara där runt 19 så det blir inte så sent iallafall vilket är skönt.

Helgens planer har dessutom börjat ta form i veckan.

På lördagen ska jag köra ett pass innan det är dags att kika matchen i Nacka Bollhall. Kvällen kommer spenderas i goda vänners lag. Vi ska hem till AC och Arto och laga mat, titta på film och bara umgås. Ser verkligen fram emot det. Var alldeles för länge sedan jag träffade Richi, och Nadia också för den delen.

Söndagen är BLANK! Känner mig så stolt över att inte ha planerat in någonting. Samtidigt rör sig endel tankar i huvudet om vad som behöver göras, men det känns skönt att det inte är planerat. :)

Ser fram emot den här helgen även om det sticker som en tagg i mig över att jag inte får spela på lördag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0