Annorlunda vecka

Det är som rubriken säger. Den här veckan kommer vara väldigt udda om man jämför med de andra veckorna. Totalt kommer jag att arbeta två dagar den här veckan; måndag & onsdag. De övriga dagarna är jag ledig på grund av match på tisdag och ledig torsdag-fredag. Dessutom har jag tagit några timmar tjänstledigt på onsdagmorgon eftersom jag räknar med att vi kommer att komma hem mitt på natten efter tisdagens match. Jag hoppas innerligt att vi kommer hem i tid så att tåget inte krånglar och jäklas :( 

Måndag: Jobb + träning
Tisdag: Match i Skövde
Onsdag: Jobb + träning
Torsdag: Ledig + träning
Fredag: Ledig
Lördag: Match
Söndag: Oplanerad

Jag har lite planer under veckan men tror inte det är någon idé att ens skriva in vilka dagar dessa ideér innfaller. Det brukar nämligen sällan bli som man planerat :P

Men med bland planerna finns bio, tjejmiddag, egna träningspass såklart, shopping på IKEA....
Så vi får se hur den här veckan utvecklas. Mest ser jag fram emot alla sovmornar :) Att slippa ställa klockan och bara få vakna upp när kroppen känner sig utvilad. Det är livskvalité det.

Dessutom ska jag försöka fixa den här fotoboken. Den kommer bara att innehålla bilder på mig och Mats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0