18-42

Dagens match var inte så mycket att snacka om. Vi ledde hela matchen och när slutsignalen gick så hade vi vunnit med 18-42. Vet egentligen inte vad man ska skriva om en sådan här match. Tycker ändå vi går in med en bra inställning även om man i slutet av matchen märker att alla vill framåt och göra mål. Tycker Lollo i målet gör det riktigt bra när hon kommer in :)
Pappa var såklart med och tog kort och här kommer några bra pics:


Natti in action


Jag hoppar :)


Emma gör mål :)


Lite rolig bild...


Jag slääänger mig :)


Kakan :)

Det kändes hur som helst skönt med 2 poäng :) Det behöver vi. Nästa match blir betydligt tuffare och vi måste höja oss ytterligare snäpp. Men jag vet att alla kommer vara på hugget.

Efter matchen testade jag en av mina bars. Den här gången smakade jag smaken choklad m crisp. Det smakade sååå gott. Jag är en sådan som älskar choklad (först och främst) och med crispen blev den hur god som helst. Det var som att smaska i sig en snickers eller mars. Mm. In på gymvaruhuset och kika efter dessa proteinbaren.


Två av proteinbaren jag hade med mig till matchen!


Gonzo gillade min nya och snygga t-shirt som jag fick av Gymvaruhuset :)

Kvällen har spenderats hos bästa päronen. Mys mys mys!


Kommentarer
Postat av: Stevie

Stort GRATTIS till segern.



Kram

Stevie

2011-01-29 @ 23:37:05
URL: http://metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0