Tester dag 1

Otroligt skönt att ha gjort de första fystesterna. Ahh. Vet inte varför jag stressat upp mig så inför det här testtillfället. Har på senaste tiden faktiskt varit ovanligt lugn. Den jobbigaste testen är utan tvekan beep. Man springer faktiskt till man bokstavligt talat stupar. Ahhh! Idag kändes det dock betydligt lättare än förra gången och jag är faktiskt nöjd. Trodde inte att jag skulle förbättra löptestet men ibland misstror man sin fysiska förmåga. Har kännts som att kroppen har varit otroligt tung, men antagligen verkar det vara helt ok. Aja, testerna som är gjorde är iallafall beep, knäböj, bänkpress och chins.



Imorgon går vi vidare med tester spänst och snabbhet. Vi slipper springa 5km löptest på löparbana eftersom den är gaaanska barikerad med snö :) Vi fick faktiskt förbud från vaktmästaren att springa eftersom det förstör banorna om man springer när det ligger snö på. That´s it!

Jag smet in på Ropstens thaiställe och köpte sushi till middag. Mats har inte ens kommit hem från sin innebandy själv. Väldigt sällan som jag är hemma innan kan jag säga :)



Tack till Gymvaruhuset som har sååå bra produkter!!!

Yeahahaha!!


Kommentarer
Postat av: Jippe

Haha, tester... :P Inte avis! Kul att de gick bra iaf. Men få bort snön från löparbanan borde väl kunna räknas som ett ok fyspass?

2011-02-23 @ 21:21:13
URL: http://jippejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0