Svenskt kosttillskott

6.10-20.45 det är ungefär den tiden som jag inte är hemma måndag-torsdag. Jag är antingen påväg någonstans, på jobbet eller på träningen. Som ni förstår krävs det endel planering vad gäller måltider kort och tvärs. Som tur är har jag så att jag kan köpa lunch på jobbet, till ett mycket överkomligt pris. Det är främst måltiden mellan jobb och träning som är jobbig att få till. Man ska in på en affär och handla något som är enkelt att äta framför många gloende resenärer, och som samtidigt är nyttigt för att orka (oftast) dubbla träningspass.

För att slippa ränna in på affären och fundera över bra var av mellanmål har jag nu varit inne på Svensktkosttillskott och beställt fitnessbars. Hemsidan har mycket stort utbud och bara antalet bars var en uppsjö :) Perfekt när man vill välja och vraka.

Fitness Bar från Pro Nutrition. Högprotein- och kolhydratbar med mycket god smak och konsistens. Rekommen- deras varmt.
Just den här baren är full med både protein & kolhydrater vilket är perfkt när man måste fylla på innan träning. Det finns i smakerna choklad och vanilj/yoghurt. Smaskigt!!

Jag längtar till att paketet dimper ner i brevlådan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0