Produkter hämtade

Hey hey!
Hemkommen och mätt efter att ha intagit middagen som blev rester kompleterat med lite pasta :) Kvällens träning var ingen lek. Första timmen var mycket spring och kamp. Mycket matcher där vi fokuserade på man-man spel eller non-stop spel. Mycket flås med andra ord! *ahhh* När 30 min återstod blev det "gristräning" rent ut sagt:

- 40m gummislang 4 set
- maxrusher 20-20-30m 4 set
- 40m gummislangar 4 set
- maxrusher 20-20-30m 4 set
- 40m gummislangar 4 set
- 40m gummislang 1 set

Det var nog många som det snurrade i huvudet på. Herre min gud :P Men känslan efteråt är alltid grym och att man gör det tillsammans gör att känslan fördubblas!!! Skitbra jobbat girls :)

Trots att jag var sjukt trött körde jag gympasset efteråt. Blev inte fullt så mycket benstyrka eftersom tröttheten var total men det kändes ändå riktigt bra, trots tröttheten :)

Innan jag kom hem hämtade jag ut paketet med proteinbaren - fitness bar. Det är en produkt som är perfekt direkt i anslutning till träning. Jag kommer använda dessa innan träning framförallt. Jättebra att mumsa på när man åker tunnelbana mot Nacka.


Ett helt paket med bars - smak choklad!

Veckan fortsätter med full fokus!


Kommentarer
Postat av: Ac

ja tack ;)

2011-02-08 @ 06:51:28
Postat av: Ac

ja tack ;)

2011-02-08 @ 06:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0