Matchdag i Skåne

Godmorgon!
Det har varit en trevlig morgon med tanke på att det är onsdag. Ingen klocka ringde kl 5.30 i morse - och det var otroligt skönt. Istället kunde jag sova vidare medan Mats gick iväg till jobbet. ZZz. Sov som en stock. Har laddat upp med en bra frukost eftersom vi har match i dag. Klockan 12.21 tuffar tåget mot Malmö och kl 19.00 blåser domaren igång matchen. Ska bli riktigt kul att spela. Förra matchen blev lika mot Lugi och jag hoppas vi kan dra stået liiite längre idag :) Go girls!!! :)

 

När vi kommer fram ska vi äta middag sedan drar matchförberedelserna igång!!!

Förhoppningsvis åker vi och våra två poäng hem med nattåget. Jo jag skrev rätt - f*cking nattåg. Haha! Hatar det. Men från Malmö är det en bit och eftersom det är vardagsmatch ligger matchen ganska sent. Inget att lägga energi på. Fokus ligger från och med nu på matchen!!! Ska ner till ICA och handla lite keso som jag kan ha till min fruktsallad :)

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0