Grym gårdagskväll!

Godmorgon!
Tänkte bara slänga in ett blogginlägg för att berätta vilken grym kväll jag hade igår. Direkt efter jobbet tog jag en liten shoppingrunda på stan. Klockan 18.00 hade jag och Mats bokat bord på Chill på Götgatan men eftersom jag redan slutade 15.30 hade jag lite extra tid. Jag snokade runt på Ginatricot, H&M och några andra butiker men ska erkänna att jag var så trött att shoppinglusten avtog ganska fort. Dock hann jag få med mig en riktigt trevlig tröja + scarf från Ginatricot:


Jag gillade t-shiten direkt - föll pladask. Lite rolig sådär :)

På Chill åt vi en tvärättersmiddag som var grymt god. Jag tog förrätten chili- och vitlöksfrästa ishavsräkor med aioli, citron och vitlöksbröd. Så gott! Huvudrätt blev lammracks med pommes. Eftersom det är ett steakhouse fick man majskolv, rödvinssås...! Det smakade hur som helst väldigt gott och eftersom man har en pojkvän som älskar såser fick vi in extra chilibea :) Hahah!

Vi rullade bokstavligt hem där vi dunsade ner i soffan till filmen "Death race". Såg väl 30 min innan jag somnade till..Zzzzz... Blev bingen redan 22.30!!! Så trött!!!

Idag ska jag och Mats iväg på en liten Alla ♥ Dag upplevelse!!!
Återkommer!! Ska också utse vinnaren i bloggtävlingen!! Men har inte tid just nu!!!


Kommentarer
Postat av: AC

Åååå fin tröja!! Jag ska kolla lite i affärer idag...

2011-02-12 @ 09:46:51
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0