Födelsedagskalas, träning....

Godmorgon!
Blev rätt sent igår eftersom jag väntade in Mats som jobbade till klockan 01.00 vid Centralen, så sov ganska länge i morse. Har ändrat mina planer gällande träning. Andelningen är flera. För det första känns det egentligen bättre att springa senare och inte direkt när man vaknar. För det andra får jag sällskap av AC. Hade dock planerat morgonlöpning genom att äta lite gröt direkt när jag gick upp, men det spelar ju faktiskt ingen roll. Blir skönt att springa tuffa intervaller när man har smockat i sig massa tårta och onyttigheter :P

Klockan 12.30 ska vi till AC och Arto! De bjuder som sagt på fika så det ska bli riktigt trevligt!

GRATTIS ARTO som fyller år idag.

För övrigt åker kameran med så ska väl kunna fånga lite människor på bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0